lördag 15 september 2012

Ett år äldre

Slänger in ett inlägg så här i bloggvilan

Igår firade jag min 28:de födelsedag. Inte med buller och bång utan ett sånt där lagom lugnt och skönt firande.





Vi började dagen bra med sovmorgon och en glad kille. Mannen min hade köpt en fantastiskt fin present. Så kul när dom kan överraska en sådär :)
Gustav lämnades på dagis och jag for till jobbet i blygsamma tre timmar.


När jag kom hem fann jag detta fina grattiskort i brevlådan från min närmsta vän Cia, alltid lika kul när det kommer sånt i lådan :)


När Jonas och Gustav kom hem körde vi hem till min mor och far som bjöd på smörgåstårta, verkligen inte dumt alls :)


Det öppnades fler paket från mamma, pappa och mina syskonbarn (eller ja mer från syrran kanske ;)) fyra fantastiskt fina tallrikar från PiP kollektionen.


Vi åt min hembakade regnsbågstårta och mös i uterummet framför Fångarna på fortet. En riktigt bra födelsedag helt enkelt!

1 kommentar: