måndag 13 augusti 2012

En helg med besök



















Söndagen spenderades mestadels med Linköpingsborna och vi besökte Höganäs och outletarna där.
Innan vi möttes upp hann vi kolla på ytterligare en husvagn som eventuellt kan vara något, det återstår att se när vi kollat på en till imorgon.
Jag köpte mig en ny kastrull/kanna från hackmans kollektion sommar, rätts mig om jag har fel ;)
Älskar designen och det underbara mönstret, 199kr tyckte jag att den var värd medan mannen var aningen skeptisk. Gissa vem som vann?! ;)

Vi stannade till på Max och tog oss vars en burgare och vi lyxade till det en lyxmilkshake. Väldigt mumsig men aningen dyr kan jag tycka.

Vi köpte med mat och till kvällsmat blev det ännu mera burgare fast grillade och det var lika gott som det ser ut ;)

Kvällen avslutades med ett stor gottebord och film. Sunes sommar följt av Hall pass. Lätt värt att se!

2 kommentarer:

  1. uhj uhj uhj så ni gottar er mums mums

    SvaraRadera
  2. Den där burgaren fick mig OCH maken att bar "AAAARGHHGGGRLLLGHHH". Bra. Hoppas den smakade lika gott.

    SvaraRadera