torsdag 9 augusti 2012

En lyckad shoppingrunda

Systersonen Jacob behövde nya skor och jag och mamma hängde på till väla. Efter en tur i alla sportbutiker hittade vi både skor till honom och en massa fint till oss andra :)


En gullig Gustav


Numera kan man köpa sig en egen Wilson om man skulle känna sig ensam, det var dock inte vi så en sån här fick inte följa med hem.


Däremot hittade vi finfina skor till mig och Gustav. Hans var på rean och kostade 50kr och mina var det medlemspris på så dom kostade 149kr, hur billigt är nu inte det?! :) syrran köpte snygga lila men jag fick nöja mig med gröna då både de rosa och de lila bara fanns i små storlekar.


Hittade även snygga bikinis på rean och på Kappalh kan man nu köpa två reaplagg och betala för ett. Så dessa två seten kostade 100kr och nu är det bara kroppen som ska komma i trim till nästa sommar (önska mig lycka till) ;)


Vi (läs syrran) fyndade även fina tyger till en blivande klänning till lilla Ella, dock blir det jag som får sy den så vi får väl se om vi får ihop det.
Tygen är köpta på Panduro och kostade 20kr/m på rean, perfekt om man skulle misslyckas haha

2 kommentarer:

  1. åh fynda fynda! jag låter rean styra min klädstil, älskar att fynda!
    fina bikinisar och skor för det priset är oslagbart bra!

    vilken fin överraskning att kombinera dop och bröllop kan tänka mig vilken chock det blev för gästerna! Hade ni hållit det hemligt för alla?

    ja det blir nog bra med en massa bakning, inga mästerverk men det duger. Ångrar att jag inte satte igång tidiagre med allt pyssel runt omkring men det får bli några sömnlösa pysselnätter istället;-)
    kramar <3

    SvaraRadera
  2. Samma bikini som mig, jag betalade dock fullpris och gissa vad? Den är aldrig använd, vilket kap ;) E

    SvaraRadera