fredag 17 augusti 2012

Ett desperat försök




Finns det någon därute som har vägarna förbi gekås nu inom kort??
Sonens favoritsnutte finns nu i laget igen och vi har kollat efter denna i 1 1/2år nu.
Såklart så har vi ju precis redan varit där och ska inte dit förrän det dags för julklappsshopping. Hade gärna velat ha två blåa till då det är den enda som duger (han har även en rosa men den duger inte minsann)

Om det finns någon vänlig själ som skulle vilja göra mig (mest honom) denna tjänst så är jag evigt tacksam!!
Betalar givetvis för både vara, frakt och en extra slant som tack! ;)

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Jag svarade precis på ditt inlägg på gekåsbloggen.

    Jag ska dit imorgon, har egentligen inga ärenden på barnavdelningen men kan tänka mig att springa upp och försöka få tag i två blå som jag kan skicka till dig.

    Mejla mig på jessnils88@hotmail.com
    Om du vill att jag skall göra ett försök =D

    Hoppas du hinner se detta i tid nu bara! :P

    SvaraRadera
  2. SV: haha han körde vanlig grovdammsugare, den token. :)

    SvaraRadera