tisdag 7 februari 2012

En bra tisdag!

Nu är det dags att inviga bloggen, vi får väl se hur bra det går.

Idag var en sån dag då jag inte alls kände för att sitta hemma och glo. Skickade ett sms till kära Emelie och bestämde date på stan, mycket trevligt!
Kikade runt lite efter bebispresent men kunde inte riktigt bestämma mig så får handla det en annan dag.
Sen blev det en fika på Waynes, ett måste när man träffas på stan! Ja att fika alltså!

Idag är även dagen innan operationen som jag väntat på i sisådär 9mån. Nu pirrar det rejält i nervositetsnerven kan jag säga. Kl 07.15 ska jag infinna mig på Landskrona sjukhus så 05.00 ringer klockan för att stiga upp, tömma tarmen med hjälp av klyx och ta en dusch med desinfektionssvampen. Usch säger jag bara!!

Och eftersom att det snart ska fastas passade jag på att baka en blåbär/smultronpaj som ska avnjutas med vaniljvisp. Mums!

1 kommentar:

  1. Sen är vi tre som får fika ;-)
    Tänker så på dig och håller tummarna!
    Kraaam

    SvaraRadera