fredag 6 juli 2012

En effektiv dag




Vi började med en hyfsad frukost


Sen kom min traderavinst med posten, älskar färgerna och mönsterna


Fick sen lust att sy ett eget som jag tyckte matchade ganska bra med de andra


Jag fick sen målat i förvaringsutrymmet så att vi imorgon kan börja bygga hyllor


Sen fick vi vänta och vänta, stenleveransen var försenad och det blev många timmars väntan


Men till slut kom den, fyra ton sten som skulle räcka till både vår och grannarnas rabatter


Och så här fint blev det, imorgon efter jobb ska jag bära ut några krukor och min bänk (som ännu inte blivit målad)
Möjligtvis sätter jag mannen på att tvätta förrådet också ;)


Närbild


Efter en tur på Maxi och Systembolaget fick vi äntligen mat, vi körde snabbaste och lättaste. Pizza! :)

3 kommentarer:

  1. vilken dag ni haft :) Gottit med pizza o vilka snygga kuddar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. sv: ja det ska verkligen bli underbart! att vara barnfri är inte något som händer ofta så det ska bli riktigt kul, även om vi såklart älskar våra små så mycket! men de har det ju också roligt! =)

    SvaraRadera
  3. ja visst är det så, men samtidigt kan man inte gå och oroa sig för allt som skulle kunna gå fel eller inte fungera. Häftigt att ni lyckades få Gustav på första försöket! Hur jobbig vi än hade det så är jag glad så här i efterhand för det vi fick gå igenom, har ändrat oss som personer, våran relation, våran syn på familj m.m
    Lite kul ändå att jag har drömt om att få tvillingflickor sen jag själv var liten :-)

    SvaraRadera