söndag 29 juli 2012

Girls night out






















Efter år och dar fick vi äntligen till en härlig tjejmiddag där alla drack alkoholhaltiga drycker, i vanliga fall dricker jag utan så att jag lätt kan ta bilen hem och de sista åren har jag ju antingen varit gravid, ammat eller bara skyllt på att jag haft en liten ;)

Det blev inflyttningspresenter, fördrink, middag med vin och drinkar.
En busstur ner till stan, en snabb koll på festivalen och besök på alla de "nya" (för mig) barerna som öppnat i city. Dans till nya och gamla låtar, många toalettbesök (ja tjejer behöver springa ofta) och vi disciplinerade de unga pojkarna om hur man bör och ska behandla och respekterar tjejer.
Det var inte ok att sexuellt trakassera tjejer på dansgolvet och i toalettkön när vi var 18 och det är fortfarande inte.
Det fick en och annan liten slyngel höra,
Ja det märks att man är tio år äldre och har blivit lite av en gnällkärring när det kommer till sånt haha!



3 kommentarer: