fredag 13 juli 2012

Oturen kikade in hos oss

Nej, jag är inte särskilt vidskeplig och det här med fredagen den 13:de är inget jag tänker på.

Men när man börjar med att snubbla fram med vagnen (utan barn i), vrickar foten och faller som en fura rakt ner i backen och blir liggandes så början man direkt tänka på datumet. Samtidigt som detta händer tappar Jonas sina slipade (alltså dyra) solglasögon rakt ner i marken och det måste ha sett hysteriskt roligt ut när jag låg där och kved samtidigt som mannen svor och rusade rundor haha!

Vi kom inte längre än till bilen så var det dags igen, mannen lyckades klämma sig i vagnen, något som aldrig hänt.

Hmm, kanske är det något med den här dagen ändå. Det återstår att se om vi klara oss resten av dagen.

Har ni klarat er från olyckor idag?



2 kommentarer:

  1. Men du, får ta det lite lugnt eller stanna inomhus på otursdagen!
    Var på ikea, så kul att varje gång jag åker dit så ploppar tanken "ja, på ikea jobbar ju lina" hihi!

    fin kommentar du lämnade, det är verkligen så som en liten kniv, tänk vilka känslor man kan få som förälder.
    kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Men oj! Stackars er :( Vi hade en rätt ok dag, tror jag, minns inte :P

    SvaraRadera