söndag 1 juli 2012

Rosecake



















Chokladbotten samt vanlig tårtbotten med ett täcke av smörkkräm helt enkelt.

Blev ingen specificerad beskrivning på hur jag gjorde utan skickar er till Taste by Ella där man får en superbra beskrivning med underbara bilder :)

Eftersom att jag vill ha fyllning i mina tårtor så hade vi den vid sidan om i form av jordgubbar och grädde. Det blev väldigt smarrigt och fungerade väldigt bra!

Bottnarna gjorde jag inte heller efter hennes recept och det resulterade nog till för mjuka bottnar för rutmönstret blev sådär, så därför rekommenderar jag er till att gå efter hennes ;)

2 kommentarer:

  1. Sikken lyxig kaka eller snarare tårta!
    Sv: jaaa jag vet dom är jättestora nu buuhuu! Det går för fort, vill att dom ska vara pyttisar ett tag till!!
    Kramar

    SvaraRadera