tisdag 17 april 2012

Dagens bakresultat







8 kommentarer:

  1. gottis :D

    sv: Tack fina du för din kommentar och ditt inlägg! kram

    SvaraRadera
  2. vill du ha nya sexiga underkläder? nytt skal till din mobil eller något annat skoj, kika in hos mig ^^, KRAM
    http://saandriiiee.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilken härlig blogg du har! Letar lite nya mammabloggar att följa... Lust att ta Bloglovin- följe?

    Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! =)

    SvaraRadera
  4. Å jag lägger till dig!! =)

    Vilka underbara cupcakes!

    SvaraRadera
  5. mums! såg gott ut du! :)

    Ja absolut, jag har förr varit en pärlsocker tjej till chockladbollar men nu på äldre dagar föredrar jag kokos. Så jag ska testa nån dag då jag bakar med stor tjejen, är så underbart lätt att baka tillsammans för de går lixom ut på att man ska bli lite kladdig och vilket barn gillar inte det? :P Hoppas allt är toppen med er!

    SvaraRadera
  6. Fina cupcakes!
    SV: Har inte fått svar på proverna än

    SvaraRadera
  7. Senast använda jag en cream cheese frosting. Helt värdelöst och det kom jag på samtidigt som jag stod och gjorde den. Bättre att öva med en välgjord smörkräm tror jag.

    SvaraRadera
  8. http://www.mycakes.se/2011/08/amazing-light-vanilla.html

    Det receptet kommer bli mitt nästa försöksrecept.

    SvaraRadera