tisdag 10 april 2012

Ett IKEAbesök













Med två kommande dop, givetvis på min jobbehelg så måste jag ju se till att byta med någon snäll kollega. Så en tripp till jobb för att leta telefonnummer stod på schemat.Fick tag i några och jag håller nu tummarna på att snälla Boel vill och kan!
Vill ju inte missa deras stora händelse ;)

Som alltid på IKEA (nästan iaf) så blir det ju att det slinker ner en måltid. Idag blev det Wallenbergare till mig och Jonas och barnpasta till Gustav. För bara 5kr fick man en stor skål med mat, dricka och glass, fast glassen hoppade vi.
Helt sjukt billigt!!

Vi gick en runda och kollade lite på soffor, planera att renovera vardagsrummet och nya står på önskelistan :) men det är ett tag tills dess för först ska uteplatsen få sig ett lyft =D



Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Åhh!! Perfekt att du kan byta, eller ja hoppas det går! Soffa, köpa vår? Vi har beställt ny för schäslongen är på fel håll för nya huset. //E

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det löser sig så att du får bytt helg!
    Jag brukar också alltid äta på IKEA. Himla smidigt och billigt!

    SvaraRadera
  3. Mysigt med IKEA :D

    sv: bra gissat :D finns en ny omgång uppe nu samt alla vinnare :)

    SvaraRadera