tisdag 3 april 2012

En halvslö tisdag




Började dagen med en rejäl äggröra med bacon och en massa grönsaker, även uppskattad av Gustav








Vi fortsatte med att slänga ut allt vi hade på golvet och lekte med det ett tag innan vi tog en break med lite vindruvor, en klar favorit hos Gustav








Vi slappade lite i soffan framför Iggle Piggle innan Gustav tog en tupplur och jag passade på att pyssla lite med hans babyböcker





Vi hoppade ur myskläderna när pappa kom hem och for ut en runda till Väla för lite shopping, blev ett par billiga skor från skopunkten och tanken var att hitta ett par byxor en snygg tröja till mig också men då inget passade blev jag sur och vi körde hem. Får åka dit imorgon el tors igen för ett nytt försök


Hittade ett fint påskkort till Gustav i brevlådan när vi kom hem och fick genast dåligt samvete för att jag verken gjort eller köpt några i år. Ska man då slänga iväg några i låta dom komma försent eller ska man strunta i det??!
Vi får väl se hur vi gör helt enkelt!!

Puss och godnatt på er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Äsch, strunta i påskkorten, hade jag gjort iaf.
    Det är ju sååå kul att stöka till.. inte lika kul att städa upp sen bara haha.
    Ha en härlig dag och hoppas att shoppinglyckan kommer idag elr imorgon istället.
    Kramar

    SvaraRadera