torsdag 19 april 2012

En födelsedag









Vår kära mor fyller 53år idag och det har ju såklart firats med mat och tårta.

Förutom blev det en förmiddagsfika för mig, Gustav och mamma följt av lite tårtpyssel/skomakeri.
Sen fick jag, syrran och Jacob susa iväg till Netonnet för att handla en present (en mp3 spelare så att hon kan lyssna på sina ljudböcker även när hon städar :)) och efter det blev det simskola för Jacob.

Vi kom hem till en salladsbuffé, en ljuvlig chokladtårta och lite bus med kusinerna.

Sen va det minsann tid att köra hem och slänga sig på soffan ;)

5 kommentarer:

  1. Sv: jisses så duktig du är! Nu känner jag mig ganska simpel haha! Jisses! Önskar jag hade lite mer tid över och slippa stress baket, vore grymt kul att få testa göra något lite avancerat! :D

    Ja sås till köttbullar är grymt dessvärre är jag totalt värdelös på att göra just sås, har du något bra tips?

    Hoppas allt är guld med er! kram

    SvaraRadera
  2. Jo men det tror jag nog! Och vilken fin sko du har gjort :)

    SvaraRadera
  3. SV: ja fast nu har de inte jättemkt grejer tyvärr. Men skulle komma i augusti!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej jag har inte hunnit kolla. och ja man säger så. :)

      Radera
  4. Svar: Jag är frusen av mig :) Vi har 4 katter :)

    SvaraRadera