torsdag 12 april 2012

Shopping idag igen

Ja, tro nu inte att jag är rundor och shoppar loss var och varannan dag för det gör jag verkligen inte, tyvärr ;)
Även om det faktiskt blev ett par jeans till Gustav så var det allt och vi följde mest med för att sällskapa medan min syster skulle försöka hitta något till helgens bortbjudning.
En tur till Familia för byx och skojakt blev sådär lyckad då Ella behövde springa på toa fyra gånger på bara en timme.
Vi beslutade oss för att lämna av henne hemma hos sin far och körde till väla där både skor och byxor hittades.
Jeansen till Gustav var ett nödvändigt köp då han växt ur alla sina snygga jeans och bara har ett par hängslebyxor som passar.


Toalettbesök 2


Toalettbesök 3











Lite får man väl busa i affären? dock kan jag säga att dom var under kontroll då jag själv stör mig på föräldrar som låter sina barn göra vad dom vill ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Leka måste de få göra, härja däremot.. nej tack. Har samma syn som du! Hoppas du har en bra jobbdag!
    Kramar

    SvaraRadera