söndag 10 juni 2012

En blandad söndag




Började dagen med att jobba, kan säga som så att vädret och skattepengarna lockade ut hela Helsingborg till ikea så vi har haft att göra. Tiden bara springer iväg när det är bra tryck i kassorna :)


Titta så fint vi matchar varandra haha








Slutade redan kl tre (kan ju vara anledningen till att dagen susade förbi på jobb ;)) och när jag kom hem drog vi på oss utekläderna och gick ut i trädgården.
Rabatten på framsidan ska fixas till och de stora buskarna ska bort. Jag vill fylla den med en massa goda ätbara plantor. Just nu har vi smultron, jordgubbar och vinbär men vill också ha hallon, rabarber och krusbär typ :) något jag glömt?

Att gräva bort stora buskar är inte det lättaste, en av fyra försvann idag. Som tur är så är Jonas föräldrar i USA i tre veckor så vi har lite tid på oss innan hans pappa kan komma och hjälpa oss med uteplatsen ;) och som jag längtar!!


Den lyxiga söndagsmiddagen blev spagetti och köttfärssås haha

3 kommentarer:

  1. sv: verkligen supergulligt av dig! hoppas du också får en underbar kväll!

    SvaraRadera
  2. superfin matchning på dig och gurra!
    och ja, jag kan tänka mig att ni haft att göra idag hahaha är inte avis.

    hittade denna bloggen btw
    http://kreativafrun.blogspot.se/

    SvaraRadera
  3. :D ja vi får se hur det blir, inväntar läkaren. Sköterskan trodde inte att vi skulle få åka hem idag men det återstår att se! Instagram är kul, blir alltid fina bilder utan ansträngning, sånt gillar vi! Bilden på dig och gustav är så söt! Kramar!

    SvaraRadera