torsdag 14 juni 2012

En start











Nu har jag varit runt och hittat mig lite tyg att sy i. Detta är tänkt att bli vimplar till Gustavs rum, något jag tänkt på ett tag och det blir lagom lätt att börja med :)
Får ju allt påminna mig själv om att jag inte sytt sen högstadiet, i åttan så det va ju en sisådär 14 år sen haha
Håll tummarna att på att jag ens kan trä maskinen ;)

Det randiga tyget och sytråden är från IKEA och de andra två på den bilden är från Åhléns.
De fyra på understa bilden kommer från Panduro, de började sin rea idag och hade 50% på hur mycket som helst, perfekt! Blir nog till att handla på mig lite till så man kan ha till kuddar, ett eventuellt lapptäcke och lite sånt, men som sagt, först ska jag lära mig trä maskinen haha ;)

2 kommentarer:

  1. hihihii det fixar du nog galant tror jag!

    SvaraRadera
  2. lycka till :D (eller du kanske redan är klar och har bloggat om det, men det märker jag ju nu när jag plöjer igenom sisodär 60 olästa...)

    SvaraRadera