söndag 3 juni 2012

Utseendefixerad







När jag handlar öl till mannen går jag endast på etikettens utseende, ibland blir det bra och ibland inte :)
Dessa såg ju riktigt läckra ut så jag tänkte att dom MÅSTE ju va goda. Att fyrpacket kostade 97kr gjorde inte så mycket, denna gången ;)
Första flaskan är nu öppnad (ja trots att det är söndag:)) och den var inte så tosig med sin fruktiga smak.

Jag själv är då ingen öldrickare så jag kan själv inte sätta betyg ;)

Jag föredrar cider, vitt vin och söta sliskiga drinkar. Men oftast nuförtiden blir det jag som får köra och då blir det oftast läsk.

Hur gör ni när ni väljer på systemet?

2 kommentarer:

  1. samma, måste se fint och tilltalande ut.

    SvaraRadera
  2. Eftersom vi bor så nära sigtuna så köper vi ofta sigtuna öl. Rekommenderas. Men ska jag köpa till maken så är det alltid ett säkert kort att köpa Innis&gunn, gärna de som är lagrade på nåt speciellt sätt. tom jag gillar dem.

    SvaraRadera