tisdag 26 juni 2012

Frestande?












5 kommentarer:

  1. ja!! måste gå och baka på en gång ;)

    SvaraRadera
  2. nehej inte alls inte ett dugg, skulle ALDRIG falla mig in att smaka! ååååh det här är jobbigt! har planerat in bakdag med en kompis imorgon inte helt hand i hand med min nya livsstil ;-)

    sv: Pip studio är en underbar kollektion!! Vi har den här i Anders dotters rumhttp://www.tapetorama.se/display.php?item=91302&category=Wallpaper&PHPSESSID=fe438e7b5d8b9944ad3fd5290f01560c

    Den du funderar på är jättefin, kan inte se mig mätt på dom tapeterna fast jag ser dom när jag jobbar ;-)

    SvaraRadera
  3. sv: ja vi får bra pris på tapeter ;-) PIP-tapterna kostar ju en del så det är ju tacksamt om vännen kan ge lite rabatt! Det finns en insjö av fototapeter och man kan ladda upp egna bilder och få dom som tapet. Bara att googla ;-) Ska spana på fredag när jag jobbar, vet att vi har en del kataloger med sånt motiv, ska kolla vart det är ifrån.

    SvaraRadera