onsdag 13 juni 2012

På tygjakt













Idag har vi varit på tygjakt så att jag kan inviga min symaskin.
Lättare sagt än gjort om man är ute efter en viss sorts tyg. Egentligen vet jag inte vilken men det mesta jag hittade var antingen för trist eller för dyrt.
Får ta med mig mannen till Svågertorps tygaffär, där finns garanterat något fint.

Istället köpte jag en drös med blommor så att vi kan få lite fint på uteplatsen.
Gustav och Ella hittade några fina fåglar som dom kikade på under tiden :)

3 kommentarer:

  1. sv: hihi! ja det är såååå skönt att vara hemma! och bli firad med smörgåstårta är farligt...slafs slafs mums!
    Ja vi har allt hittat vårt drömhus och det är en släktgård som vi troligtvis kommer kunna ta över. Hoppas hoppas på nästa år som du säger man klättrar på väggarna!!!!

    Finns jättefina tyger på panduro men dom är onödigt dyra tyvärr...

    SvaraRadera
  2. men ikea, hallå!?!
    billigt och bra, där har vi köpt alla våra tyger typ.

    SvaraRadera
  3. stoff och stil har fina tyger! Tror de har en butik i skåne (malmö?) men annars finns de på nätet:)

    SvaraRadera