torsdag 29 mars 2012

En bananpromenad
















Det är ju faktiskt så att vardagarna inte bjuder på det absolut mest spännande sakerna, i alla fall inte hemma hos oss.
Här vaknar vi vid åtta-halv nio och ligger kvar i sängen och myser framför bollibompa. Går sen upp och leker ett litet tag, ger Gustav frukost och tar sen oftast en promenad i den friska luften, gjorde så även idag.
Blev som vanligt en sväng in på Ica där dagens köp blev två bananer och yoghurt till Gustav och ett nybakat bröd till mig :)
Hann njuta av solen trots kall vind och även alla buskar och träd som nu börjar slå ut, hur underbart som helst :)
Lagom till vi kom hem sov lilleman och jag kunde i lugn och ro njuta av frukosten framför tvn :) Vardagslyx!

3 kommentarer:

  1. Svar: Tack för din kommentar :) Jag har inte bakat på jätte länge känns det som, ska se om jag orkar baka något gott imorgon :) Blev lite sugen nu :D

    Läste att du jobbar på Ikea! Fan vad kul! Får du inreda rum osv? :D

    SvaraRadera
  2. Åh, sånt där mjukt flufffluff bröd är ju så gott!!
    SV: tack, ja jag hoppas verkligen att vi kommer bli nöjda med vagnen, men man vet ju aldrig egentligen förrän man testat ordentligt.

    SvaraRadera
  3. Åh vad det är gott med nybakat bröd. Här är det rostat idag igen, dock med lite lite smör på..
    Längtar tills dejt nästa vecka!
    Kram

    SvaraRadera