fredag 30 mars 2012

Torsdagskväll







Måste ju visa spjälskyddet i sängen, trots att det är 32 år gammalt (efter både min syster och mig) så är vi väldigt i med tiden :) Jag älskar det!


Gustav sov i sin säng hela torsdags kvällen, ja vaddå tänker ni, men detta hör inte till vanligheten då han oftast somnar hos någon av oss på soffan eller om vi går upp med honom i vår säng.
Jag tillhör dom som mer än gärna har honom i vår säng (än så länge :)) både för hans och vår del. Dels så är det mysigt och tryggt och dels för att han vaknar någon gång per natt och vill ha välling. Då är det ju smidigt att bara ge han flaska i sängen utan att behöva gå upp, dra ut på tiden och hålla på en massa.

Hur gör ni med nattningen? Dricker era barn välling? Om inte, när slutade dom med det/har dom kanske aldrig gjort det?


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Lova har alltid ratat välling. Så hon slutade med nattmål tidigt. Tycker det har funkar bra med gröt istället så vet inte ens om vi kommer introducera Nils för välling.

    SvaraRadera
  2. SV: Jasså jobbar du på IKEA, eller varför har du annars rabatt där? Vilket kap att hitta en briovagn för 1000kr! Låter som att ni varit rätt duktiga på att handla begagnat tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Jag kommer inte ihåg när astrid slutade äta på natten. Hon sover ju fortfarande inte hela nätter..

    SvaraRadera