torsdag 15 mars 2012

Frallor, cupcakes och härligt sällskap!

Idag var det min tur att ha den veckliga ( säger man så?) fikaträffen hemma hos mig :)

Jenny, Alfred och Astrid anlände till Påarp med tåg kl 10 och jag och Gustav gick och mötte dom. Det blev en snabb tur in på ica och sen ett besök på bageriet för att handla goda frukostbullar.
Emelie och Agathon dök upp när vi hade en bit kvar att gå, sorry att ni fick vänta men Astrid ville ju självklart köra Gustav och korta ben går ju inte lika fort som långa. Både hon och Gustav var i alla fall väldigt nöjda och det e ju bra :)












Här lagas det mat för fulla muggar om ni inte ser det :)



Agathonmys






Efter frukost, lek,ett antal blöjbyte + amning (dock inte av mig) hamnade vi i soffan framför Bolibompa med tre sovande barn. Väldigt lugnt och väldigt skönt :)





Astrid va den enda som höll sig vaken, eller rättare sagt inte fick sova så hon hjälpte mig med att välja färg på frostingen till cupcaken (blåbär samt choklad, som jag bakade igår kl 21) och gissa vilken hon valde!? :)
Den fina strösseldekorationen gjorde Emelie :)



Efter fika, ännu mer blöjbyte och amning hamnade vi på ovanvåningen i Gustavs rum, vi lekte och pratade lite till för att sen avsluta denna dag, detta med att köra Jenny och barnen hem så dom slapp allt meck med tåg o buss.

Tack för allt idag!! Supertrevligt och supermysigt som vanligt!! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för en härlig dag och skjutsen hem.
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Så himla mysigt med fikaträffar! :D

    Ja, det finns mycket roliga gratisgrejer nu. Det finns nog nästa gång du är gravid med. ;) Kanske har kommit massa nya boxar då också. Hihi.
    Jag känner också att det är en bra årstid nu. Ska bli så mysigt. :)
    Tack snälla du!

    SvaraRadera