fredag 16 mars 2012

Fredagsmat när den e som bäst

Ojojoj, hur mätt och trött e men inte nu då efter all mat man har tryckt i sig!?



















Ja som ni ser så hade vi en massa gotter på bordet idag också, allt från frukt/grönsaker till ost, salami/skinka, bröd, sushi och kycklingvingar.
Det fanns så mycket gott denna gången att jag inte ens kunde bestämma mig för vad jag skulle börja med, då finns det MYCKET gott!!

Nu orkar man som mest ta en liten chokladbit som pricken över i;et

Blir sängen om ett tag då det vankas jobb hela helgen, jag som egentligen borde va sjukskriven en vecka till, men så e det när man inte e gjord av pengar!

Trevlig helg på er allihopa!!

Psst... Lämna gärna en kommentar, det hade gjort min dag!


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar