fredag 23 mars 2012

En färgklick




Efter att ha varit rundor i alla tänkbara sport och skoaffärer och letat efter ett par nya sneakers gav jag upp då det inte fanns något kul överhuvudtaget.
Tog en extra titt i vår egna garderob och hittade då dessa färgglada och nästintill oanvända pumskorna.
När jag köpte dom satt som lite för tajt, blev ståendes och jag glömde bort att jag hade dom.
Men tänk, om man bara snörar upp skosnörena så sitter dom lite bättre, att jag inte tänkte på det från början haha!!

Blir till att använde dessa tills svärföräldrarna har varit i USA och förhoppningsvis köpt med ett gäng Converse till mig och Gustav :)

Vad vill ni ha för skor, färgglada eller diskreta?



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Idag körde vi på converse, astrid i bruna och jag i rosa.

    SvaraRadera