söndag 4 mars 2012

Soffläge

Dagen har som sagt spenderats i soffan, precis hela dagen. Endast ett fåtal gången jag har varit uppe vilket har varit superlyxigt!

Vilken tur att skidskytte vm har dragit igång så att man har haft nåt att kolla på :)
Jonas o Gustav som egentligen skulle köra till Lund (ville inte ta risken) tog en sväng till biltema, eller ja dom körde förbi kaoset och skippade själva besöket.
Jag passade då på att sova helt ostört på soffan.

Har nu precis fått i mig den första och enda matslurk för dagen, en liten skål gulaschsoppa och en bit bulle. Ingen dundermåltid precis men man vågar ju inte trycka i sig va helst.
Känner mig iaf bättre nu och hoppas att det e på väg bort igen *peppar peppar*





- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Skönt att du fått i dig nåt litet att äta åtminstonde.

    SV: Nej, vi har inte gjort 3D ultraljud. Det är bara på privata kliniker de gör det, så precis som hemma i Sverige. Det är olika från flygbolag till flygbolag hur sent in i graviditeten man får lov att flyga. Med Brussel Airlines som jag flyger med så får man flyg till och med v.34 :)

    SvaraRadera