tisdag 20 mars 2012

Tårtmaraton 3

Så då kör vi sista racet och tar en titt på de sista bilderna jag har (vad jag vet)
Sen kommer det naturligtvis nya tårtor efter hand, finns många som fyller år och sen blir det säkert ett å annat dop också :)



En pirattårta till systersonens barnkalas



Sen kom Turtlesfilmen och det skulle givetvis va en sån tårta



Till en som fyllde 15 och skulle få moppe



En traktor till en systersonen, gjord för ganska många år sen.






Jag fyllde 25 år och slängde ihop två tårtor till kalaset



Gustav fyllde 1år och vi hade lite kalas hos kusinerna och moster



En enkel snövitstårta



Isac fyllde 3år, alltså gjord för 6 år sen :)



En Pippi tårta, blev lite sisådär men hon som gick den va nöjd :)










Doptårtor till mannens systerdotter. Även här va jag lite missnöjd för marsipanen hann smälta lite. Goda va dom i alla fall :)

Det va resterande, hoppas ni har gillat vissa av dom iallafall! :)
Man kan ju säga att jag har lärt mig en hel del på vägen på dessa 9 åren jag har hållit på, och bättre vill och ska jag bli!!

Tjingeling

-Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. svar: kul att du ville vara med i dagens blogg! en vinnare är nu utsett så går in och se om de är du eller passa på att anmäla dig till morgonstävling:)

    Ps. Ett tips är att följa mig på bloglovin/blogkeen för att se direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

    SvaraRadera