måndag 5 mars 2012

Nervositeten och Ångesten tränger sig på

Så här dagen innan operation har allt varit lugnt fram tills att jag kom att tänka på den. Det e ju ingen svår operation (tror och hoppas jag på) och det var ju bara en månad sen sist jag låg där så jag vet ju hur allt ska förberadas och göras både hemma och där.

Men ändå, ändå får jag ett pirr i magen, ja inte ett positivt då, och lite lätt ångestattack när jag tänker på det.
Att för fjärde gången på drygt ett år bli sövd och opererad känns sådär, speciellt med tanke på var dom ska pilla.

För er som inte vet så sprack jag helt under förlossningen vilket krävde många stygn under narkos. Tre mån senare fick jag en fistel (en onaturlig kroppshåla där det har samlats var/vätska/infektion) i det bakre området som måste tas bort.
Vilket inte verkar va det lättaste

OM nu detta e sista gången, vilket jag hoppas så ska det firas imorgon =) men det återstår att se!

Jaja det blir nog hur bra som helst detta, lär ju få uppdatera er efter operationen imorgon för innan lär jag inte hinna..



Hej så länge!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar