onsdag 2 maj 2012

Förkylningsbajs

Att ha en näsa som är täppt, fylld med snor och som dessutom är rödare än Rudolfs är inte OK! Att ha förbrukar säkert två toarullar bara genom att snyta sig känns inte heller så kul. När dessutom barnets och mannens näsa är likadan kan jag säga att toapappersförbrukningen ligger på max.
Känner mig dassigare än dassigast, det kliar i halsen och jag har absolut ingen ork att ta tag i huset som Gud glömde.
Givetvis så är det min jobbehelg nu och jag hoppas innerligt att förkylningen har släppt, att rodnaden runt näsan har försvunnit och att jag känner mig pigg.
Nu ska jag sluta gnälla och gå och sova mig frisk :) morgondagen bjuder på en radda med leverans, läkarkontroll och bankmöten så det gäller att vakna på rätt sida :) god natt!!

2 kommentarer:

  1. KRYA!

    SV: I sthlms citys parkeringshus kostar det 50 kr/timmen ;)

    SvaraRadera
  2. Halloj där :)
    Jag har dragit igång en ny tävling i min blogg där du kan vinna 400kr att shoppa för :) Skulle bli jätte glad om du ville vara med :)
    http://lillaelins.blogg.se/2012/may/tavling-coolstuffse.html#comment

    SvaraRadera