torsdag 3 maj 2012

Ett trevligt bankbesök







Idag hade vi två bankmöten inbokade, Jonas hade ett kl 17 och vi båda hade rådgivning 17.30. Eftersom att det krockade lite, vilket vi inte hade koll på när det ena bokades så gjorde det första mötet att det andra fick vänta. Som tur va underhöll Gustav hela banken, jag menar verkligen hela, från kunder till högsta chefen haha
Vår bankman Daniel blev väldigt förtjust i honom och han fick till och med en liten ekorre att leka med, hur söt var nu inte den då?! ;)
Efter en massa bus bland skrivborden så slocknade Gustav i Jonas knä, det blev lugnt och skönt och vi kunde koncentrera oss på vad vi skulle. Fonder, spar och försäkringar är ju rena djungeln och vi har en del att kolla upp så att allt är täckt och plaserat i det bästa, det ska vi nog lösa :)

Är ni som mig och är lite förvirrade bland allt det här eller har ni stenkoll på försäkringar, lån, spar och fonder?

2 kommentarer:

  1. Jag är dyselexktstriker när det kommer till sånt. Är det nån gång jag känner mig riktigt urbota korkad så är det vid såna tillfällen. tyvärr. Varför gör dem det så svårt för oss vanliga dödliga?

    SvaraRadera
  2. allt verkar så självklart när man sitter där men sen när man kommer hem så bara hmm vad sa de nu?
    vad var det där om?
    hur menade de där?

    SvaraRadera