fredag 4 maj 2012

En snabb tur på stan







Efter allt cupcake prat och bak så fick jag abstinens efter en minimuffinsplåt. :)
Drog med mig syrran och kusin Ella till stan för en snabb visit på Lagerhaus, (tycker nämligen att det är urtråkigt att göra sånna saker själv och hon hänger alltid på om hon kan :)) som ni ser så funkar det alldeles utmärkt att sitta två i en babytravel, vi fick inte plats med en vagn till Ella och hon vägrade helt enkelt att gå. Gustav tyckte självklart att detta var superkul och protesterade inte ett dugg :)
Efter att ha fått tips av Karin att det fanns en hyfsat bra plåt på just Lagerhaus så var jag ju bara tvungen att kolla upp det ;) tanken var annars att att beställa från Ebay där man kan få saker sjukt billigt men jag orkade helt enkelt inte vänta :) får beställa lite muffinsformar och sånt kul sen istället :)

Nu måste jag bara vänta till nästa vecka med att baka eftersom att jag jobbar hela helgen :(

1 kommentar: