lördag 19 maj 2012

Lite förnyelse skadar ju inte



















Äntligen kom vi iväg till Netonnet för mikrovågsköp. Det är inget fel alls på den gamla mer än att den är så fasligt stor så att den inte får plats ovanför köksbänken där den ska stå.
Så nu fick jag ÄNTLIGEN ordning på köksbänken där KitchenAiden står.
Visst blev det fint? ;)

På vägen hem körde vi även inom Ica Maxi för lite lördagsgottigheter i form av räkor, avocado, oxfilé, potatisgratäng och rödvin. Fick även med oss lite ingredienser till glass som vi ska testa göra. Fick nämligen en glassmaskin av mina föräldrar så då måste den ju invigas omedelbart ;)
Menyn kommet givetvis upp sen haha

2 kommentarer:

  1. oh så fint det blev :D

    Ja visst är det viktigt med vuxentid, vi är så fasligt dåliga på att ha barnvakt så det var faktiskt rätt skönt att ha en kväll med bara oss, men på morgonen höll jag verkligen på att dö av saknad.. haha så ja man saknar dom ruggigt fort de små underbaringarna :)

    Ja, mamma skulle försöka gräva upp några av hennes smultron och plantera dem i en kruka annars får jag helt enkelt försöka mig in på en affär och fråga efter några smultron plantor, så underbart gott det skulle vara. :)

    Hoppas allt är underbart med er! kram

    SvaraRadera