fredag 4 maj 2012

Ett avtryck

Äntligen fick jag tummarna ur r***n och fick gjort ett nytt avtryck på Gustavs fot.
Det är ju kul att ha sen och kunna jämföra hur mycket dom faktiskt växer :)


En väldigt duktig Gustav som satt helt still utan att protestera


Och så här fina blev avtrycken :)


Lite mer än ett års skillnad och skillnaden är ju väldigt stor :)
Skulle egentligen vilja haft handavtryck också men det är så mycket svårare tycker jag. Får kanske börja med det även om jag missade nyföddavtrycket.

Hur gör ni? :)

6 kommentarer:

  1. Det är så roligt med avtryck! har från jag själv var liten i gips. Har försökt att göra på alexis men har är ju ALDRIG still och spretar med tårna så det går inte.. haha!

    SvaraRadera
  2. Nu du söta du så är vinnarna upp i bloggen, och ja så klart en ny omgång!

    Så kika och lämna en kommentar att du är med i nästa omgång i morgon :)

    här kommer direktlänken:
    http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-bloggar-ny-omgang.html

    Hoppas du får en Fin Lördag!

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Det skall ovkså göras här hemma.

    Jasså du är utbildad kock:)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en awesome lördag! :-D

    SvaraRadera
  5. sv: ja nu hoppas jag dom trivs i sina nya krukor och hoppas innerligt att det blir iallafall någon liten tomat. :) Är faktiskt sugen på att plantera nåt mer så jag ska kolla upp lite vad det finns, som är lätt skött.

    Åh så duktig du ÄR. Jag var jätte flitig med Nathalie och gjorde avtryck i gips och i färg. Med Alva har jag inte alls varit lika duktig, men har iallafall köpt hem ett kit med hand och fot avtryck i ram som jag ska göra sen ska jag försöka göra hand och fot i målarfärg snart också. Kanske imorgon? bra påminnelse det här :)

    Hoppas allt är toppen med er! Kram

    SvaraRadera
  6. Åh nu fick jag ångest. Tänk att jag missat detta!

    SvaraRadera