måndag 7 maj 2012

Dagens shopping




Födelsedagspresenter till Gustavs kusin Ella som fyller 3år på nationaldagen


Självklart fick han också ett till sina kakor :) 39kr på Åhléns är ett väldigt bra pris med tanke på att jag varit på väg att köpa ett kozoilfat för 149kr :)


Det här får bli hemligt tillsvidare, vill ju inte avslöja vad lilla Astrid som fyller 3år idag ska få när vi träffas på onsdag. Kan säga som så att jag är sjukt nöjd med dessa köp ;)


En söt liten box att ha cupcakes/bakelser i fick också följa med hem, denna hittar man på Lagerhaus. Även denna får ni se i sin rätta form på onsdag, förhoppningsvis fylld med en massa godsaker ;)
Fick även två sorters muffinsformar av mamma men dom hamnade visst i hennes påse så dom får jag visa en annan dag helt enkelt :)

3 kommentarer:

  1. Då får man allt ta och åka till åhlens då :D så fin!

    Sv: Det är jätte bra loppisar på fb :) Speciellt ifall man hittar någon i den staden man bor. Då kan man mötas upp i stan istället för att skicka och betala frakten :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. sv: Ja visst är dom ljuvliga. :)

    Ja jag vart så sjukt glad, alltid lika roligt att vinna något, det händer ju inte varje dag precis.

    Haha ja jag håller också mina tummar. Åh smultron måste jag testa! Hoppas det inte är för sent att sätta dom nu?! Mamma skulle sätta jordgubbar åt oss som vi skulle få hem i kruka sen :) Så himlans mysigt och gott :D

    Nej, hann inte alls med avtrycken, måste måste ta tag i det nu! Får ha en plan att försöka hinna med det i veckan helt enkelt :)

    Hoppas allt är underbart med er! Kram

    SvaraRadera
  3. åhh det var därifrån de var!
    superfina!!

    du ska veta att här är sååå tomt och trist idag. suck!
    kramar

    SvaraRadera