onsdag 30 maj 2012

IKEAfika










Undertiden jag släckte bränder så strosade mamma och Gustav rundor på IKEA. När jag var klar tog vi en fika och det var ingen dålig en ska jag be att få tala om. Deras jordgubbscheesecake är en av favoriterna hos mig och mamma tog en äppelkaka med vaniljsås. När vi sen hon förbi den andra disken lockade rabarberpajen och en pannkaka till Gustav var ett bra mellanmål. Allt detta med kaffe och dricka kostade 67kr, man blir ju inte ruinerad om man säger så :)
sen bjuds ju alla barn på glass så givetvis fick han en sån också ;)

1 kommentar:

  1. Men IKEA är ju faktiskt fantastiskt på många sätt, inte bara för möblerna ju! Och den där glassen är ju det bästa på hela måltiden!

    Tack för tipset, jag hade faktiskt glömt bort de där armbanden. Ska kolla om jag hittar mina gamla som ligger någonstans och skrotar!

    SvaraRadera