tisdag 29 maj 2012

Regn är bra ibland













Och inte bara för trädgården som behövde en rejäl dusch nu när det varit så varmt, utan även hemmet.
Idag har jag varit en riktigt duktig fru och hunnit både att städa, tvätta, diska, plocka och sortera!

Renoveringskaoset och det fina vädret har gjort att jag blundat för all röra men nu kände jag att det var dags för ett ryck.
Dammet har täckt det mesta av möblerna här hemma och Gustav har haft en miljon leksaker i vardagsrummet, det är nu ett minne blått och endast en liten låda fick va kvar och pryda ett av facken i "tv-bänken), garderobsdörren som hållit Gustav borta från all mekanik åkte också bort och jag hoppas nu att Mr klåfinger kan låta det vara i fred :)
Gustav den lilla fisen sov gott ett tag och jag fick gjort en hel del ostört, det är lycka!
;)

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt när man får ordning! Imorgon efter att jag lämnat skorna ska jag hem och städa... Usch.

    SvaraRadera